Spojené arabské emiráty - Ras Al Khaimah Spojené arabské emiráty

• Čas letu

07:00 h

• Popis

Emirát Ras al Khaimah sa vyznačuje prekrásnymi prírodnými útvarmi a krajinnými scenériami, ktoré tvoria vyprahlé Hajarské hory, skalnaté pobrežie, púšť s typickým svetlým pieskom, a nechýb tu ani úrodné údolia. Vedľa nádherných prírodných krás tu môžete obdivovať i kúsky histórie celých Spojených arabských emirátov v podobe typických dediniek.

Ďaleko to nebudete mať ani do susedného emirátu Fujairah, ktorý ponúka neobmedzené možnosti potápania. Sú tomu tu prispôsobené i služby - nájdete tu luxusné hotely s bazénmi a ponukou najrôznejších doprovodncýh aktivít, ktoré vám spríjemnia vašu dovolenku.

Hlavné mesto, ktoré má rovnaké meno ako emirát, je pomerne kľudným a nie tak moderným mestom ako ostatné hlavné mestá jednotlivých emirátov. Mesto Ras al Khaimah je rozdelené na starú a novú časť. V novej časti môžete navštíviť múzeu, kde vedľa obvyklých expozíc nájdete výborne spracovanú zbierku mušlí, minerálov a hornín. Vystavené sú tu i nádherné exempláre strieborných šperkov, aké nosili beuínske ženy.

Najnovšie recenzie Spojené arabské emiráty - Ras Al Khaimah

Celkom: 9.5 Kvalitní hotel evropského typu, přímo na pláži. Moře skvělé. Pláž čistá. Vždy dostatek lehátek se slunečníky. Jídlo chutné.

• 10 Ubytovanie
  • 9 Okolie
  • 9 Cena

Celkové zhrnutie
Kvalitní hotel evropského typu, přímo na pláži. Moře skvělé. Pláž čistá. Vždy dostatek lehátek se slunečníky. Jídlo chutné. Zobraziť celú recenziu

Ubytovanie
Poměrně velký pokoj, s velkou koupenou (sprchový walk-in). klimatizace s vlasním nastavením stupňů, úklid denně. Konvice, žehlička, lednička, trezor na pokoji. TV. Fungující wifi v celém hotelu (i na pláži).

Chutná.

Bez problémů.

Pláž
Pláž hned u hotelu, dostatek slunečníků i lehátek. Wifi v části blíž k hotelu.

Markéta H., Overená recenzia (Invia.cz), Hodnotené: 10.05.2024, Dátum pobytu: 1.5. - 7.5.2024
Oblasť: Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty, Ras Al Khaimah, Hotel: Hampton by Hilton Marjan Island

Celkom: 9.8 Spokojenost

• 9 Ubytovanie
  • 10 Okolie
  • 10 Cena

Spokojenost Zobraziť celú recenziu

Ubytovanie
Starší zařízení,ale probíhá rekonstrukce pokojů.

Strava
Rozmanitá, každý si vybere.

Všichni ochotní

Pláž
Pláž čistá,dostatek lehátek ,v moři pár rybiček,ale z padáku taženého za člunem jsme viděli želvy.

Vendula P., Overená recenzia (Invia.cz), Hodnotené: 02.05.2024, Dátum pobytu: 14.4. - 22.4.2024
Oblasť: Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty, Ras Al Khaimah, Hotel: BM Beach Resort (ex. Smartline Bin Majid Beach Resort)

Celkom: 3.9 Za tu cenu to nestalo

• 4.5 Ubytovanie
  • 3 Strava
  • 7 Okolie
  • 1 Cena

Celkové zhrnutie
Za tu cenu to nestalo Zobraziť celú recenziu

Ubytovanie
Prišli sme do hotela o siedmej ráno a na recepcii nám povedali, že nás môžu ubytovať až o tretej alebo si môžeme zaplatiť ďalších 80€ a ubytujú nás hneď. Prišli sme do izby, v izbe špinavé zrkadlo a podlaha takisto špinavá. Zariadenie staré.

Strava
Všetko chutilo rovnako, rovnaký výber dezertov každý deň.

Služby hotela
V hoteli bol veľmi mily personal, fitko, bar pri bazéne otvorený ale bohužiaľ len do siedmej večer a program len do jedenástej. V hoteli je veľmi veľa Rusov, preto bol program robený pre nich. Ruské pesničky, rusky spevák a pre nás - nerusov nič.

Pláž
Pláž krásna, čistá, voda bola studena

Jaroslava H., Overená recenzia (Invia.sk), Hodnotené: 29.04.2024, Dátum pobytu: 22.4. - 26.4.2024

Celkom: 5 Už nikdy viac z CK ......... V lietadle všetci dostali občerstvenie iba my nie. Po príchode do hotela sme sa dozvedeli že incluziv + za...

• 4 Ubytovanie
  • 6 Strava
  • 9 Okolie
  • 1 Cena

Celkové zhrnutie
Už nikdy viac z CK ......... V lietadle všetci dostali občerstvenie iba my nie. Po príchode do hotela sme sa dozvedeli že incluziv + za ktorý sme si zaplatili vôbec nepoznajú. Mali sme zaplatenú izbu štandard ale nebola voľná tak nás dali do izby deluxe. Druhý deň sme sa sťahovali do štandardu. Aši po 2 dňoch sme boli hlásiť že nám v kúpeľni kvapka voda zo stropu. Na druhý deň som bola na recepcií znovu ohlásiť, že voda v kúpeľni stále kvapka a nič. Keď to ani na 3 ohlásenie nespravili tak som to nechala tak a bola som rada že o 2 dní odchádzame. Odleteť sme mali v nedelu a v sobotu večer sme nevedeli kedy a ako sa dostaneme na letisko. Zase let domov bez občerstvenia v lietadle Určite už nikdy viac z cestovkou .......... Zobraziť celú recenziu

Ľubomíra F., Overená recenzia (Invia.sk), Hodnotené: 25.04.2024, Dátum pobytu: 14.4. - 22.4.2024

Celkom: 10 Skvela dovolenka, krasny hotel, plaz, prostredie. Nie je co vytknut

• 10 Ubytovanie
  • 10 Okolie
  • 10 Cena

Celkové zhrnutie
Skvela dovolenka, krasny hotel, plaz, prostredie. Nie je co vytknut Zobraziť celú recenziu

Ubytovanie
Velke priestranne izby. Boli sme ubytovane v guest rooms, na kraji hotela s vlastnym bazenom

Strava
Rozmanita strava, bolo z coho vyberat

Pláž
Pekna plaz s mnozstvom lehatok

Mária K., Overená recenzia (Invia.sk), Hodnotené: 25.04.2024, Dátum pobytu: 14.4. - 22.4.2024
Oblasť: Spojené arabské emiráty Spojené arabské emiráty, Ras Al Khaimah, Hotel: DoubleTree by Hilton & Spa Marjan Island