V informáciach o zájazde mi chýbala informácia, že do "hotela" chodia aj miestny ľudia až 90% dovolenkárov miestnych a že k hotelovému bazénu (pláži) púšťajú aj miestnych ľudí z okolia a iných hotelov, ktorí sa kúpu v oblečení (búrka, trička, rifle atď.).
Myslím, že Geisum Village nespĺňa podmienky dovolenkového rezortu. Nehovoriac o tom, že let z KE do HRG meškal 3 hodiny bez nejakého ospravedlnenia, bez nejakej kompenzácie ako by to bola samozrejmosť - veď sme na Slovensku, načo slušnosť. Išiel prvý krát do Egypta a na základe týchto skúseností posledný krát.
Ubytovanie
V izbe bola klimatizácia, na ktorej sa nedala zmeniť teplota ani mód fúkania. Bola zastaralá a hlučná, že sa pri nej nedalo spať. Počas pobytu nám vymenili posteľné prádlo1x aj to za fľakaté. Dovtedy striedali posteľné plachty, boli 3 ks bez nejakej prikrývky: spodnú ľavú dali hore, spodnú pravú dali do ľavá a hornú dali dole do pravá a tak to točili do kola. Uteráky nevymenili ani raz.
Strava
Stravovanie bolo mizerné. Som rád, že som mal len polpenziu. Raňajky boli celých 10 dní to isté (vajcová placka, fazuľový prívarok, mliečna ryža, krupy v mlieku, jeden druh-lunchmeat, jeden druh-tvrdý syr, zelenina, pečivo, čaj,mlieko káva a 2 druhy džusov z ich vody-pritom odprúčania boli nepiť ich vodu) bez nejakého veľkého výberu a ovocia. S počutia od ostaných dovolenkárov obed bol rovnaký ako večera. Večera bola počas celých 11 dní rovnaká: ryža, pripečené kurča 8x, hovädzina 3x, k tomu 1x ryba neidentifikovateľná, 2x špagety, 2x cestoviny, 2x varené zemiaky a polievka 8 zeleninová bez cestovín a 3x s ryžou chuť stále ta istá. Ovocie bolo iba jeden druh: 2x prezretý červený melón, 7x nedozretý žltý melón a 2x hrozno. Bez nápojov. Sladké pečivo, ktoré sa nedalo jesť. Stolovanie bolo za -1. Obité taniere, špinavé stoly a stoličky. Slovo hygiena im skoro nič nehovorí. Ak sme si chceli sadnúť za stol, tak sme si museli poutierať stoly, to isté aj stoličky a utrieť príbor. Keď personál videl, čo robím s rodinou, tak 2-3 dni utieral stoly pred nami (podotýkam, že špinu zotrel na stoličky a zem bez pozametania) a potom prestal. Keď mokrou handrou zotrel stôl, tak tou istou rukou išiel ukladať príbor alebo poprekladať pečivo.
Služby hotela
Počas celého pobytu bol až jeden animačný program. Dozvedeli sme sa o ňom len tak, že nejaká hudba hrala o 21:45 na terase a išli sme sa tam pozrieť. Ináč nič. WIFI len na recepcii aj to nefungovala každý deň.
Jediným pozitívom bola kvalitná služba pri bazéne.
Pláž
Na pláži širokej ccá 50m (uprostred) odstavené dve väčšie lode, asi kvôli oprave, jednu potom stiahli preč a druhá tam ostala po celý čas 1m od siete na volejbal. Pozvoľný vstup do mora asi 3m bol piesok a potom kamenisté dno s morskými ježkami.