Invia rozširuje franšízovú sieť na Slovensku. Agentúram ponúka množstvo výhod.

Jedna z najväčších cestovných agentúr v Európe Invia plánuje rozšíriť svoje pôsobenie na Slovensku. Hľadá cestovné agentúry, ktoré by sa chceli zapojiť do franšízového systému Invia rovnako ako stovky iných v SR a ČR. Motivuje ich vyšším ziskom, početnými výhodami, marketingovou podporou i možnosťou ponúkať klientom širšiu ponuku zájazdov.

Aktuálne má cestovná agentúra Invia na Slovensku a v Česku viac ako 130 franšízových pobočiek. V najbližšej dobe plánuje na Slovensku otvoriť ďalšie a na spoluprácu vyzýva slovenské cestovné agentúry. Tie tak majú možnosť pripojiť sa k lídrovi v odbore, ktorý patrí do nadnárodnej skupiny Invia Group, ktorá pôsobí aj v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku, Maďarsku alebo Poľsku.

Vyššia provízia, vyššie zisky

„Franšízingu sa venujeme od roku 2006, a tak dobre vieme, kde ležia priesečníky obojstranne výhodnej spolupráce. Spojením s Invia získajú cestovné agentúry širokú ponuku pre svojich klientov. Ponúkame zájazdy viac ako 300 renomovaných a poistených cestovných kancelárií zo Slovenska, Česka, Rakúska, Nemecka a Maďarska. Franšízista od nás dostáva výhodnejšie podmienky predaja, teda vyššie provízie, a tým pádom tiež generuje vyššie zisky,“ opisuje najväčšie výhody Invia obchodná riaditeľka Zuzana Juralová. 

„Vďaka spolupráci s cestovnou agentúrou Invia som otvoril už šesť pobočiek a môj obrat sa zvýšil päťnásobne,“ potvrdzuje Pavol Kučák, majiteľ už 6-tich pobočiek Invia po celom Slovensku. Pomocou franšízingu chce Invia byť bližšie svojim klientom, ktorí si nemôžu alebo nechcú kupovať zájazdy online.

„Ísť cestou zmluvného partnerstva s už zavedenými predajcami v jednotlivých mestách sa aj po rokoch stále ukazuje ako správne rozhodnutie, a preto v tomto trende chceme pokračovať,“ dopĺňa Juralová.

Pomoc pri propagácii pobočky

Otvorením franšízy Invia, však agentúry a ich majitelia získavajú aj ďalšie benefity, medzi ktoré patrí napríklad pomoc pri propagácii pobočky, vzdelávanie a marketingové poradenstvo, vďaka ktorému im Invia zadarmo spracuje grafické návrhy a tiež poradí, ako pobočku čo najlepšie zviditeľniť. Samozrejmosťou sú aj reklamné predmety zadarmo a mnoho ďalšieho.

„Naši noví partneri tiež získajú možnosť ponúkať exkluzívne zájazdy, ktoré iná cestovka v meste zaručene mať nebude. Výhodou je aj práca s naším moderným predajným online systémom, ktorý zjednoduší aj zefektívni prácu. Za franšízového partnera riešime všetky platby CK, odbavenie klientov, taktiež partnerom odpadá zložitá fakturácia provízií na jednotlivé CK, pretože všetko fakturujú 1x mesačne Invii. V neposlednom rade ponúkame istotu a aj zázemie veľkej značky. Overili sme si, že zákazníci preferujú nákup zájazdov u agentúry známeho mena,“ dodáva Juralová.

Na začiatku spolupráce aj nová partnerská agentúra dostane štartovací propagačný balíček, ktorý pomôže zjednotiť vzhľad pobočky do tradičného štýlu Invia. Vďaka tomu je možné okamžite začať spoluprácu, nalákať nových klientov a tým súčasným ponúknuť lepšie služby.

Publikované: 13.03.2023