Nie je dôležité kam, ale s kým. Invia spustila kampaň „Leto s tebou“

Bratislava, 21. januára 2020

Nie je dôležité, na akom mieste strávime dovolenku, ale to s kým na ňu ideme. Cestovná agentúra Invia, najväčší online predajca zájazdov, spustil predaj First minute dovoleniek kampaňou „Leto s tebou.“

Dovolenka – to sú emócie

V minulých rokoch komunikovala cestovná agentúra Invia najmä konkrétne racionálne benefity nákupu dovolenky online a v dostatočnom predstihu, teda First Minute. „Tento rok sme sa rozhodli staviť na emócie a náš spot postaviť na myšlienke, že tie najkrajšie momenty zažívame s našimi blízkymi a dovolenka je často tým obdobím, kedy je takýchto okamihov najviac,“ priblížil vznik kampane, ktorá beží v Čechách aj na Slovensku, Michal Bošela, brand manažér spoločnosti Invia.sk. Hlavným motívom kampane je „Leto s tebou“, čo je aj rovnomenná pesnička od obľúbeného českého speváka Jiřího Schelingera. V slovenskej verzii znie skladba prespievaná Adamom Ďuricom.

Autentické videá

K emocionálne silnej hudbe a chytľavej melódii pripojila Invia autentický obsah plný zážitkov a emócii dovolenkárov, ktorých vyzvala, aby jej zaslali svoje videá. „Ako inak lepšie a dôveryhodnejšie ukázať tie pravé emócie, ktoré ľudia na dovolenke zažívajú, ako ich vlastnými zábermi. Vďaka fenoménu nakrúcania videí na mobilné zariadenia nám počas týždňa prišlo približne 400 videí a väčšina z nich bola naozaj veľmi kvalitná. Výber tých, ktoré budeme zdieľať s ostatnými v spote, bol teda dosť náročný,“ zhodnotil Michal Bošela.

Kreatíva a nasadenie

Cestovná agentúra Invia, ktorá sprostredkováva zájazdy viac ako 300 cestovných kancelárií, plánuje kreatívny koncept s rôznymi obmenami používať nasledujúce 2 roky. Komunikácia kampane Leto s tebou zahŕňa televízne spoty vysielané na TV JOJ, spoty v rádiách Európa 2, Vlna, Jemné a Funradio. Kampaň je nasedená tiež cez kanál Youtube, na Facebooku aj Instagrame. Online kampaň spustenú v polovici januára 2020 realizovala spoločnosť DDB Praha.

Link na TV spot: https://www.youtube.com/watch?v=F2WfqPum0xI

Link na YouTube spot: https://www.youtube.com/watch?v=4U4lIKzyqaQ

Publikované: 21.01.2020