Volajte pondelok–piatok 7:00–22:00, cez víkend 8:00–22:00
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Kedy je najlepšie zavolať?
Najkratšiu čakaciu dobu garantujeme pred 9. hodinou ráno a po 17. hodine popoludní. Mimo hlavnej sezóny však obvykle nebudete dlho čakať na spojenie ani medzi týmito časmi.
S nami sa v preklade nestratíte
V ponuke cestovnej agentúry Invia nájdete okrem ponuky slovenských cestovných kancelárií aj výhodné zájazdy zahraničných cestovných kancelárií. Aby ste sa nestratili v preklade, je tu pre vás Invia Care.
Naša nová komplexná služba vám poskytne kompletný servis v slovenčine alebo češtine pre výber zájazdov rakúskych, nemeckých a poľských cestovných kancelárií s odletom z Bratislavy, alebo zo zahraničia. Pomôžeme vám vybrať si vašu vysnívanú dovolenku, vrátane cestovného poistenia, zabezpečíme parkovanie i ubytovanie pri letisku. A v prípade problémov na dovolenke sme tu pre vás prostredníctvom našej horúcej linky. Cestovanie so zahraničnou CK nebolo nikdy jednoduchšie! S nami sa nemusíte báť spoznávať svet, Invia Care je najlepším partnerom pre vaše cesty.
Čo získate s Invia Care
Komplexné sprostredkovanie zájazdu zahraničných CK
Okrem základného balíčka, t.j. letenky a ubytovania, vám radi na vyžiadanie zabezpečíme i akékoľvek ďalšie služby, napr. súkromný transfer, nadštandardnú izbu v hoteli, zapožičanie auta v destinácii, výlety apod.
Predajný a následný servis kompletne v slovenčine alebo češtine
Počas celej doby objednávania zájazdu komunikujete v slovenskom alebo českom jazyku s našimi predajcami na pobočke, alebo v call centre. Všetky informačné materiály, zmluvy atď. dostanete v slovenskom alebo českom jazyku, alebo vám budeme k dispozícii, ak budete potrebovať akékoľvek pre vás dôležité informácie objasniť či vysvetliť.
Zabezpečenie parkovania i ubytovania na zahraničnom letisku pred a po dovolenke
Nemusíte sa trápiť s tým, kde zaparkovať auto, na vyžiadanie vám za priaznivé ceny zabezpečíme parkovanie priamo na letisku - či už v Bratislave, alebo za hranicami. Chcete mať istotu a na letisko prísť napr. o deň skôr? Radi vám pomôžeme nájsť ubytovanie v blízkosti letiska pred i po dovolenke.
SOS linka v slovenčine alebo češtine počas vašej dovolenky 24/7
Pre prípady urgentných situácií počas Vašej dovolenky, ktoré nemôžete vybaviť na mieste s delegátom, recepciou hotela či zástupcom miestnej agentúry, vám bude k dispozícii SOS linka Invia, jej telefónne číslo obdržíte spolu s pokynmi k odletu.
Flexibilná kombinácia typu izby, dĺžky pobytu a termínov
Nové hotelové reťazce
Výhodné ceny po celý rok
Silné medzinárodné značky
Komunikácia v slovenčine alebo češtine
Často kladené otázky
Všetky zájazdy so službou s Invia Care sú označené značkou Invia Care.
Naše služby Invia Care sú úplne zdarma
Automatizované popisy hotelov a služieb CK v slovenčine/češtine nájdete na našich webových stránkach. Naši špecialisti na predaj zájazdov s vami komunikujú v českom alebo slovenskom jazyku. Zmluvy podpisujete v slovenskom alebo českom jazyku. Jediné podklady, ktoré nie sme oprávnení prekladať a sú teda v jazyku organizujúcej cestovnej kancelárie, sú cestovné dokumenty (letenky, vouchery,…), ktoré vám zašleme zhruba týždeň pred vašou cestou (u last minute zájazdov i neskôr). Môžete sa na nás obrátiť tiež v rámci po predajného servisu – napr. vám pomôžeme vyriešiť prípadnú reklamáciu na služby cestovnej kancelárie. Máme vlastných prekladateľov, teda nám môžete reklamácie poslať v slovenčine/češtine a my sprostredkujeme komunikáciu s CK.
Jedná sa o spoľahlivé cestovné kancelárie z Rakúska, Nemecka, Švajčiarska, Poľska i ďalších krajín.
Parkovanie i ďalšie služby si môžete dohodnúť priamo s predajcom pri objednaní zájazdu. Pokiaľ sa pre doplnkové služby rozhodnete neskôr, kontaktujte svojho predajcu telefonicky, e-mailom, či na pobočke.
Hotel v blízkosti letiska, či už v Bratislave alebo v zahraničí, vám zabezpečí náš predajca. Všetky služby môžete riešiť počas rezervácie zájazdu, alebo dokúpiť následne prostredníctvom nášho call centra.
V urgentných situáciách vám pomôžeme na našej horúcej linke. V prípade problému nás môžete kontaktovať i priamo z destinácie. Telefónne číslo na našu hotlinku, ktorá je v prevádzke 24/7, je uvedené vo vašich pokynoch na cestu.
Pri vyplňovaní mien cestujúcich si dajte pozor, aby ste uviedli správne údaje. Zahraničné cestovné kancelárie väčšinou vystavujú letenky/lístky/rezervácie na hotely automaticky, bez ďalšej kontroly. V prípade chyby v mene Invia neúčtuje za dodatočnú zmenu žiadny poplatok, avšak cestovná kancelária resp. letecká spoločnosť obvykle poplatok požaduje, väčšinou vo výške novej letenky.
Toto je veľmi výnimočná situácia. Môže nastať iba z dôvodu, že iná CK má na daný hotel na slovenskom trhu exkluzivitu. V takom prípade klienta ubytuje organizujúca CK v inom hoteli rovnakej alebo lepšej kategórie a to v rovnakej oblasti. Samozrejme nám ide v prvom rade o spokojnosť našich klientov a hladký priebeh ich dovolenky. Hoc sa nejedná v žiadnom prípade o pochybenie na strane Invia, že klient nebol ubytovaný v hoteli z dôvodu exkluzivity inej CK, každý klient od nás získa ako pozornosť čiastku 400 Eur vo forme poukazu. Upozorňujeme, že sa nejedná o kompenzáciu pochybenie cestovnej kancelárie. Uvedená čiastka sa vypláca za každú takúto rezerváciu/zmluvu, nie za osobu. Pre úplnosť dodávame, že percento týchto prípadov sa dlhodobo pohybuje pod 0,02 %. Spoločnosť Invia je tak jediná na trhu, ktorá sa v prípade zmeny hotela stavia k situácii, ktorú nezavinila a nemôže ju nijak ovplyvniť, týmto spôsobom a ponúka najvyššiu možnú kompenzáciu.
Počkajte! Máte otázky alebo potrebujete poradiť s výberom zájazdu?
Invia má skúsených špecialistov, ktorí vám poradia ohľadom ubytovania a destinácií a pomôžu vám s výberom zájazdu. Ozvite sa nám.
Sme k dispozícii Po-Pia 7:00-22:00, So-Ne 8:00-22:00.