Garancia najnižšej ceny

Invia.sk garantuje všetkým zákazníkom, ktorí si zakúpia zájazd označený symbolom „Garancia najnižšej ceny“, že v rovnakom okamihu nezakúpia u cestovnej kancelárie rovnaký letecký zájazd za nižšiu cenu s rovnakými podmienkami/službami.

Pokiaľ zákazník, ktorý si zakúpil zájazd u Invia.sk, doloží dostupnosť rovnakého zájazdu u rovnakej cestovnej kancelárie za nižšiu cenu podľa stanovených podmienok, Invia.sk mu rozdiel ceny dorovná a súčasne vystaví darčekový certifikát na sumu 100 €.

PODMIENKY UPLATNENIA:

  • Platí pre všetky zájazdy (okrem zájazdov do destinácií v rámci Slovenskej republiky a predaja leteniek) na webových stránkach www.invia.sk a označené symbolom „Garancia najnižšej ceny“.
  • Neplatí pre Last minute zájazdy, tj. pre všetky zájazdy 14 a menej dní pred odletom.
  • Konečnú cenu zájazdu na Invia.sk, ktorá je porovnávaná, je nutné zakaždým potvrdiť písomne ​​e-mailom s pracovníkom call centra.
  • Porovnávaná cena musí byť vždy uvedená v EUR mene (€).
  • Cenová odchýlka porovnávaného zájazdu musí byť väčšia, než 5 €.
  • Akcia platí iba v dobe nákupu daného zájazdu na www.invia.sk pre aktuálnu dostupnú ponuku.
  • Doba nákupu = presný čas vykonania rezervácie v systéme usporiadateľa.
  • Pri porovnávaní cien sa neberú do úvahy vouchery, zľavy a iné propagačné akcie alebo vernostný program cestovnej kancelárie.
  • V prípade zrušenia zájazdu zo strany objednávateľa u Invia.sk nemožno nárokovať vrátenie rozdielu čiastky, ani darčekový voucher v hodnote 100 €.

 

POJMOM „rovnaký zájazd“ SA ROZUMIE ZÁJAZD, KTORÝ SPĹŇA VŠETKY TIETO PODMIENKY:

1) organizovaný mimo Slovenskej republiky
2) ktorý organizuje rovnaký organizátor (cestovná kancelária)
3) s rovnakými výhodami (rovnaký hotel, typ izby, typ stravy, rovnaká dĺžka pobytu, bez ostatných doplnkových služieb ako je poistenie, parkovanie a ďalšie doplnkové služby
4) s rovnakými letovými podmienkami (rovnaký dátum odletu, rovnaké letisko odletu a návratu, let s rovnakou leteckou spoločnosťou)
5) s rovnakým počtom osôb

 

POSTUP DOLOŽENIA

a) Zákazník zašle snímku obrazovky s viditeľnou cenou a dostupnosťou zájazdu.
Súčasne so snímkou zašle fungujúci odkaz na dostupný rovnaký zájazd, ktorý je k dispozícii v daný deň a čas za stanovenú cenu, ktorá je nižšia ako cena zaplatená zákazníkom v rovnaký deň na www.invia.sk.

b) Snímka obrazovky lacnejšej dostupnej ponuky musí byť zaslaná najneskôr 8 hodín od prijatia podpísanej zmluvy klientom na e-mail garanciaceny@invia.sk.

 
SCHVÁLENIE

  • Objednávateľ zájazdu bude informovaný o výsledku najneskôr do 7 pracovných dní od zaslania nárokovania nižšej čiastky podľa podmienok postupu.