Nová kampaň Invia vás pobaví a naladí na dovolenku. Vsádza na hravé využitie umelej inteligencie a univerzálnosť

Najväčší online predajca zájazdov na Slovensku prichádza s novou kampaňou na podporu predaja letných dovoleniek. Po dvoch rokoch televíznej kampane „Radosť začína u nás“ a následnom návrate k autentickému UGC formátu Invia prichádza s novým smerom. Hlavnými tvárami komunikácie sa stávajú Flip a Flop – animované postavičky plážových papučiek, ktoré nielen symbolizujú dovolenku, ale vďaka využitiu umelej inteligencie ponúkajú široké možnosti pre flexibilný content marketing naprieč celým rokom. 

Kreatívny koncept vzišiel z medzinárodného tendra, ktorého kľúčovou podmienkou bola AI produkcia a schopnosť vytvárať vizuálne assety priebežne podľa potrieb kampane. Výsledkom je modulárny formát, v ktorom je možné Flipa a Flopa generovať a tematicky prispôsobovať – od Veľkej noci cez leto až po Vianoce. "Flip a Flop nie sú len roztomilé postavičky - sú to nástroje, ktoré nám dávajú kontrolu nad celoročnou kampaňou naprieč kanálmi a formátmi. Zároveň svojimi charaktermi, pripomínajúcimi ikonické duo Maťko a Kubko, dávajú priestor pre príbehy, ktoré sú slovenskému publiku blízke," hovorí Michal. 

AI, flexibilita a humor: tri piliere novej komunikácie 

Hlavný message kampane podčiarkuje úlohu agentúry Invia ako ideálneho partnera pre nákup dovolenky: najširšia ponuka, overené recenzie od reálnych klientov a atraktívne zľavy – všetko prehľadne na jednom mieste. Kampaň cieli na dve kľúčové skupiny: rodiny, ktoré si letnú dovolenku zatiaľ nezarezervovali, a flexibilných cestovateľov, ktorí využívajú výhody Last Minute zájazdov. 

Za kreatívnym návrhom stojí nemecká agentúra Machine Berlin spolu s režisérom Christofom Schroeterom, lokalizáciu zaisťovala agentúra Addict a televíznu stratégiu má na starosť agentúra PHD. Slovenské hlasy Flipovi a Flopovi prepožičali známi herci Emanuel Hason a Miroslav Noga, ktorí spolupracovali na dabingu filmov Toy Story ako Woody a Buzz Rakeťák. „Charakter hlasov a dynamika medzi Flipom a Flopom boli pre nás zásadné,“ dopĺňa Michal Bošela. 

360° stratégia s nápaditými formátmi 

Hlavnú os komunikácie tvorí klasická 360° stratégia zahrňujúca televízne spoty, sieť kín, rádiovú reklamu, OOH, digitálne CLV, tlač aj online formáty (video aj display). Kampaň je od mája nasadená na Slovensku, v Česku,  a v Maďarsku. Teasingová fáza s claimom „Je čas prezuť na leto“ naznačila príchod nových postáv pomocou siluet Flipa a Flopa. 

"Na sociálnych sieťach chceme pracovať aj s formátmi typu CGI stunts a spolu s agentúrou máme pripravené aj prvé nápady na guerillové aktivity. Flip a Flop sa navyše čoskoro objavia aj fyzicky - napríklad na vybraných pobočkách Invia. Do kampane plánujeme zapojiť aj našich partnerov,“ Michal Bošela. 

Nový koncept, dlhodobá vízia 

Flip a Flop sa stávajú ústrednými postavami značkovej komunikácie minimálne na jeden rok a ich príbehy budú pokračovať aj v kampani First Minute 2026. Vďaka možnostiam ďalšieho tematického rozpracovania a rýchlej adaptácie sa s nimi zákazníci budú stretávať naprieč rôznymi kanálmi i príležitosťami. Invia tým získava nielen nové maskoty, ale aj obsahovo otvorený a dlhodobo udržateľný rámec komunikácie.    

     

Publikované: 06.05.2025