Rezervačné kódy: Informácie o krajine Türkiye: Online vízum do Turecka: Upozorňujeme, že pre niektoré národnosti (okrem Nemecka) boli elektronické víza (E-Visa) zavedené 10. apríla 2014. Týka sa to dovolenkových a služobných ciest a je potrebné oň požiadať online na www.evisa.gov.tr a vytlačiť pred začiatkom cesty.
Cestujúci iných národností by sa preto mali informovať o vstupných požiadavkách na svojom príslušnom veľvyslanectve alebo konzuláte.
Poznámka k bydlisku: Upozorňujeme, že rezervácie Hotel Only do Turecka sú platné len pre cestujúcich, ktorí môžu preukázať, že majú bydlisko v Nemecku, Rakúsku, Švajčiarsku alebo krajinách Beneluxu alebo ktorí majú letenku z týchto krajín. Ak neexistuje zodpovedajúci dôkaz, miestny hotel je oprávnený účtovať si príplatok vo výške minimálne 50 % alebo ubytovanie úplne odmietnuť.
upozornenie: Od polovice októbra (15. októbra) do konca mája (31. mája) môžu vo vašom rezervovanom hoteli, v susedných hoteloch a v bezprostrednom okolí prebiehať rekonštrukčné a stavebné práce.
Všeobecné informácie: Aktuálne informácie o koronavíruse (Covid-19):
Pre vašu vlastnú bezpečnosť sa prijímajú ďalekosiahle opatrenia na zamedzenie pandémie koróny vo vašej dovolenkovej destinácii alebo hoteli. V závislosti od destinácie a regiónu to môže viesť k určitým zmenám alebo obmedzeniam služieb v dôsledku vládnych pokynov v hoteloch, ktoré môžu ovplyvniť hotelové zariadenia, vonkajšie zariadenia, stravovacie služby a aktivity. Okrem toho sa na plne zaočkované, uzdravené alebo nezaočkované osoby môžu vzťahovať odlišné predpisy. Niektoré zariadenia môžu byť k dispozícii len plne zaočkovaným osobám.
Mimoriadne okolnosti spôsobené pandémiou Corona môžu aj naďalej viesť k zrušeniu letov, zmenám letových časov/plánov, ako aj zatváraniu hotelov, neskoršiemu otváraniu hotelov a nadmerným rezerváciám, a to aj vo veľmi krátkom čase. V týchto prípadoch sa vám budeme snažiť čo najrýchlejšie ponúknuť vhodnú alternatívu. Ak by sme predsa len museli zrušiť váš zájazd kvôli Corone, budeme vás kontaktovať.
Čas príchodu:
Venujte prosím pozornosť otváracím hodinám recepcie. Ak prídete mimo otváracích hodín recepcie, informujte, prosím, svoj rezervovaný hotel pred príchodom.
Detské postieľky (neplatí v hoteloch pre dospelých):
Detská postieľka na vyžiadanie a v závislosti od dostupnosti. Môžete byť ubytovaní v posteli svojich rodičov. V prípade potreby je potrebné na mieste zaplatiť príplatok.
Obmedzená mobilita:
Hotelový komplex z nášho pohľadu nie je vhodný pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.
Letové informácie:
Informácie o predpisoch týkajúcich sa batožiny, stravovaní počas letu a odbavení pre vašu rezervovanú leteckú spoločnosť nájdete online na: http://www.ferien-touristik.de/coraltravel/fluginformation
Ak máte rezervovaný let, doprava prebehne v ekonomickej triede.
Minimálny vek:
Upozorňujeme, že aspoň jeden účastník rezervácie musí mať 18 rokov.
Nočné lety: Upozorňujeme, že hotelové izby sú v deň príchodu k dispozícii len od 14:00. Ak prídete pred 3:59 nasledujúceho dňa, okamžite dostanete rezervovanú izbu.
Cestovné, bezpečnostné a lekárske rady:
Vzhľadom na naše predzmluvné informačné povinnosti dostanete aktuálne cestovné, bezpečnostné a zdravotné informácie pre občanov EÚ ešte pred rezerváciou, alebo ktoré vám poskytne vaša cestovná kancelária. Tieto informácie sú vám prezentované na internetových portáloch pred rezerváciou.
Sezónne obmedzenia:
Upozorňujeme, že uvedené hotelové zariadenia, stravovacie služby, vonkajšie zariadenia a aktivity môžu byť od polovice októbra (15. októbra) do konca mája (31. mája) dostupné iba v obmedzenom rozsahu alebo vôbec, v závislosti od obsadenosti hotela a počasia. podmienky. V tomto období môžu byť zatvorené alebo zrušené aj niektoré priestory vonkajšieho zariadenia ako aj športové a zábavné zariadenia bez ohľadu na obsadenosť a počasie.
Jazyk:
Upozorňujeme, že zábavný program, starostlivosť o deti a televízny program nemusia byť ponúkané v nemčine, pokiaľ to nie je uvedené v popise hotela.
Miestny transfer / špeciálna alebo športová batožina:
Upozorňujeme, že niektoré hotely vás vyložia na určených zastávkach v blízkosti vášho hotela namiesto vášho individuálneho hotela/ubytovania. Vzhľadom na umiestnenie niektorých hotelov (napr. na peších uliciach) v týchto lokalitách nemusí byť možné poskytovať službu od dverí k dverám. V tomto prípade vás vodiči vyložia na najbližšom možnom mieste k vášmu ubytovaniu. Poskytovateľ nezodpovedá za prepravu batožiny do ubytovania.
Radi by sme vás požiadali, aby ste informovali vašu prepravnú agentúru a hotel, ktorý ste si zarezervovali, ak počas vašej cesty dôjde k meškaniu vášho letu.
Ak ste si rezervovali zájazd bez transferu a do svojho rezervovaného hotela dorazíte po 18:00, informujte o tom hoteliera pred príchodom, aby vami rezervovaná služba zostala v platnosti.
Upozorňujeme, že špeciálna a športová batožina musí byť zaregistrovaná u nás pred odletom a preprava pri transferoch bude spoplatnená.
Špeciálne hygienické opatrenia Vo všeobecnosti
- pravidlá vzdialenosti
- dávkovač dezinfekčného prostriedku
- Zvýšené opatrenia na čistenie (denne)
- Zdravotné prehliadky personálu
- Hygienické školenie personálu
- Ďalšie hygienické opatrenia v gastronómii
- Dodatočné bezpečnostné opatrenia v pohostinstve
- Školenie hygieny rúk pre personál
- ochranné prostriedky pre personál
- Časové oneskorenie medzi rezerváciami izieb
- Použitie komerčne dostupných dezinfekčných prostriedkov
jedlá
- Digitálne menu (mobilný telefón)
služby
- Bezkontaktná registrácia/odhlásenie (na vyžiadanie)
- Bezkontaktná platba
- Digitálny prístup do miestnosti
- Dezinfekcia plastových kariet
- Ochranné prostriedky pre hostí
štandardy
- BEZPEČNÝ TURIZMUS (Lloyd's Register)
Informácie o špeciálnych hygienických opatreniach Vám poskytne priamo prevádzkovateľ hotela. Organizátor ani GIATA nepreberajú žiadnu zodpovednosť za aktuálnosť a správnosť informácií.