Na dovolenku sme šli 15.8.2024, v deň mojich narodenín ( dar od partnera). Naša delegátka prvý krát prišla za nami 17.8.2024. Takmer po 48 hodinách. Dovtedy sme si museli vystačiť bez nej. Ocenili by sme, keby to bolo skôr. Do utorka 20.8.2024 bolo všetko celkom v poriadku. Utorok sa začali naše sny o peknej dovolenke kaziť... popoludní po príchode na našu izbu sme zistili, že nám bez akéhokoľvek dôvodu a vysvetlenia vymenili prístelku za krivú, pokazenú. Recepčná prisľúbila nápravu, avšak miesto prístelky sme zasa našli na izbe detskú prenosnú postieľku. Neverili sme vlastným očiam, pretože náš chlapec má 9 rokov a váhu niečo cez 40 kg... Znova som sa pobrala na recepciu vysvetľovať... Konečne okolo pol noci priniesli poriadnu prístelku... Ďalším problémom bolo, že sme mali na 20.8.2024 objednanú večeru a la cart, keď sme tam prišli aj s pozvánkou, čašník nás nechcel prijať, pretože on nás vo svojich papieroch nemal zaznačených. Hanbili sme sa, cítili sme sa ako chudáci, ostatní hostia po nás nechápavo pozerali, čo tam chceme... Partner bol nahnevaný, no recepčná prisľúbila znova nápravu, vraj na druhý deň 21.8.2024 ju určite budeme mať. Nemali sme... Manager s čašníkom povedali, aby sme tam chvíľu počkali, že nám prestrú... Nemali sme slov, znova tie nechápavé pohľady ostatných hostí... radšej sme sa pobrali preč... Recepčná sa opätovne ospravedlňovala, s niekým telefonovala. Povedala nám, že ako odškodnenie môžeme posledný deň pobytu, zostať na izbe nielen do 12:00, ale až do večera, do nášho odchodu... No ani to nebola pravda. Okolo 15:00 nás vypratali z izby, vyhrážali sa nám pokutou 40 EUR, za prekročenie stanoveného limitu ubytovania... Prišiel aj manager, bol arogantný, vravel, že sa mu to stáva často, že hostia nechcú odísť a vyhovárajú sa na recepčnú, že im to vybavila... Vzniknutú situáciu s ním osobne riešila aj naša delegátka Veronika, ktorá v tú chvíľu bola v hoteli. Povedala nám, že aj voči nej bol arogantný a že to nebolo prvý krát... Poradila nám podať sťažnosť, preto Vám píšem.