miesto: Hotel je priamo na pláži. Medzinárodné letisko Hurghada je vzdialené približne 21 km.
Zariadenie: V rezorte s výťahmi je 252 nefajčiarskych izieb a 220 dvojlôžkových izieb. Viacjazyčný personál recepcie v priestoroch recepcie vám pomôže s registráciou a odhlásením. K vybaveniu hotela patrí úschovňa batožiny a bankomat. V areáli je k dispozícii WiFi pripojenie (zadarmo). Okrem obchodu so suvenírmi sú tu aj ďalšie obchody. Tí, ktorí prídu autom, ho môžu nechať na parkovisku rezortu. Medzi ďalšie služby patrí 24-hodinová strážna služba, lekárska pomoc, platená 24-hodinová izbová služba, práčovňa a kaderníctvo. Aktívni cestujúci, ktorí chcú spoznávať okolie na bicykli, ocenia požičovňu bicyklov.
Ubytovanie: V izbách je klimatizácia (bez poplatku). K dispozícii je aj trezor a minibar. K dispozícii je tiež mini chladnička a príslušenstvo na prípravu čaju/kávy. Pre väčšie pohodlie hostí je k dispozícii súprava na žehlenie. Okrem toho je tu telefón, satelitná TV s plochou obrazovkou, napájací adaptér a WiFi (zadarmo). Súčasťou ponuky služieb je aj záverečné upratovanie. V ubytovacej jednotke nájdete papuče. Kúpeľne sú vybavené sprchovacím kútom, vaňou, vírivkou a bidetom. Na každodenné použitie je k dispozícii sušič vlasov, kozmetické zrkadlo a župany. Kozmetické výrobky zaisťujú extra pohodlie v kúpeľniach.
Šport/zábava: Hostia si môžu zaplávať niekoľko dĺžok v 2 vyhrievaných vonkajších sladkovodných bazénoch. Na uvoľnenie svalstva láka vírivka (za poplatok) a medziobčerstvenie v bazéne/snack baru. Ležadlá sú ideálne na opaľovanie. Posilňovňa a biliard sú súčasťou športovej a rekreačnej ponuky hotela. Rezort ponúka rôzne wellness služby ako spa, saunu, parný kúpeľ, kozmetický salón a masáže za poplatok. Zábava zahŕňa animačný program a živú hudbu.
Jedlá: Na výber sú rôzne možnosti stravovania, ako je bar a lobby bar. Hostia si môžu vychutnať kulinárske špeciality v 6 bufetových a à la carte reštauráciách s klimatizáciou. Osviežujúce nápoje v plážovom bare sa postarajú o chvíle pohody. Komplex ponúka polpenziu a all inclusive ako rezervovateľné stravovacie služby. Na požiadanie je možné pripraviť jedlá bez laktózy a vegánske jedlá.
Vybavenie, služby, zábava a športové ponuky v zimnej sezóne: V zimnej sezóne (zvyčajne začiatok novembra až koniec marca/polovica apríla) a v skorej a neskorej sezóne (apríl a október) nie sú niektoré z tu uvedených zariadení k dispozícii vôbec alebo sú k dispozícii len obmedzenom rozsahu v dôsledku poveternostných podmienok alebo nízkeho počtu návštevníkov. Týka sa to najmä plážových a bazénových zariadení (slnečníky a ležadlá, móla na kúpanie, bary pri bazéne a na pláži), vonkajšej zábavy a športových aktivít (najmä vodné športy). V mnohých hoteloch sú bazény v zimných mesiacoch obsluhované alebo úplne vypustené, tobogany/aquaparky nie sú v prevádzke. Ponuka à la carte reštaurácií, snack reštaurácií a barov môže byť v zimnom období tiež obmedzená alebo môžu byť obmedzené servisné časy, namiesto bufetu je možné podávať jedlá formou menu. Vonkajšie večerné akcie sú zrušené alebo budú presunuté do interiéru. Minikluby sa často v zimnej sezóne neponúkajú vôbec alebo sa ponúkajú len počas školských prázdnin. Ak je v miestnosti klimatizácia, v zimných mesiacoch slúži ako kúrenie.
Len hotelové rezervácie: Upozorňujeme, že všetci hostia, ktorí nemajú bydlisko v EÚ, môžu mať problémy s registráciou v hoteli, najmä v prípade „rezervácií len pre hotel“ v cieľovej oblasti. V takom prípade sú hotelieri oprávnení požadovať doplatok na mieste alebo odmietnuť rezerváciu!
Vstupné podmienky Egypt: Na vstup do
Egypta potrebujú občania Nemecka (vrátane maloletých)
platný cestovný pas alebo
občiansky preukaz. Deti do 12 rokov môžu vstúpiť aj s
platným detským pasom . Cestovné doklady musia byť v čase vstupu platné minimálne 6 mesiacov.
Pri vstupe do Nemecka s občianskym preukazom sú potrebné
dve biometrické pasové fotografie , pretože sa vydáva špeciálna
vstupná karta , ktorú je potrebné znova predložiť pri odchode z krajiny. Upozorňujeme, že občiansky preukaz v spojení so vstupnou kartou vás oprávňuje na vstup do Egypta, nie je však všade v krajine uznávaný ako dostatočný doklad totožnosti.
Nemeckí štátni príslušníci potrebujú na vstup do krajiny
víza .
O toto je možné požiadať buď na
Veľvyslanectve Egyptskej arabskej republiky v Berlíne a na generálnych konzulátoch vo Frankfurte a Hamburgu alebo ako elektronické vízum na webovej stránke
Visa2Egypt .
Po prílete je vhodné požiadať o vízum. Poplatok, ktorý je v súčasnosti 25 USD (alebo ekvivalent v eurách) za jednorazový vstup, musíte zaplatiť pri priehradke v banke predtým, ako sa dostanete na pasovú kontrolu. Uvedenie poplatkov nie je zaručené, pretože sa môžu meniť.
Ďalšie informácie:
Egypt: Cestovné a bezpečnostné pokyny - Federálne ministerstvo zahraničných vecí (auswaertiges-amt.de) Občania iných krajín by sa mali informovať na Veľvyslanectve Egyptskej arabskej republiky v Berlíne alebo na generálnych konzulátoch vo Frankfurte a Hamburgu.
Upozornenie: Ponuka na rezerváciu hotelov platí len pre účastníkov, ktorí si rezervovali let z Nemecka, Rakúska, Švajčiarska alebo krajín Beneluxu, majú bydlisko v týchto krajinách a môžu predložiť príslušný dôkaz. Bez dokladu o lete sú hotelieri oprávnení vyzývať obyvateľov k dodatočným platbám alebo odmietnuť rezerváciu.
(Od januára 2024)
Ramadán: Ramadán je pre moslimov tradičný mesiac pôstu. Počas tejto doby nie je dovolené jesť ani piť od východu do západu slnka. Počas ramadánu by cestujúci do moslimských krajín tiež nemali jesť, piť a fajčiť na verejnosti z ohľaduplnosti. Počas ramadánu môžu existovať obmedzenia týkajúce sa otváracích hodín barov a reštaurácií, ako aj ponuky jedál a nápojov v hoteloch. To ovplyvňuje aj služby AI, najmä sortiment alkoholických nápojov.
Keďže Ramadán sa riadi islamským lunárnym kalendárom, koná sa každý rok v inom čase. Informujte sa o tom pred pobytom alebo pred rezerváciou.
Špeciálne hygienické opatrenia Vo všeobecnosti
- pravidlá vzdialenosti
- Hygienické ochranné steny
- dávkovač dezinfekčného prostriedku
- Posilnené čistiace opatrenia
- Zdravotné prehliadky personálu
- Hygienické školenie personálu
- Ďalšie hygienické opatrenia v gastronómii
- Dodatočné bezpečnostné opatrenia v pohostinstve
- Školenie hygieny rúk pre personál
- ochranné prostriedky pre personál
- Časové oneskorenie medzi rezerváciami izieb
- Použitie komerčne dostupných dezinfekčných prostriedkov
- Wellness zariadenia s vlastnou časťou
- obmedzený počet osôb: pláž, fajčiarska časť, bar, snack bar, reštaurácia
jedlá
- Obmedzené možnosti bufetu
- Digitálne menu (mobilný telefón)
- jednorazové príbory
- Balený riad
- Nutná rezervácia vopred: kaderníctvo
Izba
- Bezkontaktná izbová služba (24 hodín)
- hygienická súprava
- Zvýšené čistenie miestnosti
- Žiadne vybavenie náročné na dotyk
služby
- Bezkontaktná platba
- Dezinfekcia plastových kariet
- Žiadne zariadenia náročné na dotyk vo verejných priestoroch
- Ochranné prostriedky pre hostí
Informácie o špeciálnych hygienických opatreniach Vám poskytne priamo prevádzkovateľ hotela. Organizátor ani GIATA nepreberajú žiadnu zodpovednosť za aktuálnosť a správnosť informácií.